Logo
تاریخ : شنبه 7 آبان 1401
کد 6

اطلاعیه گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت؛

ثبت نام در 4 درس مهارتی برای ترم اول سال تحصیلی 1402-1401شروع شد.

ثبت نام در 4 درس مهارتی برای ترم اول سال تحصیلی 1402-1401شروع شد و دانشجویان عزیز می تواند در طول 10 روز از روز یکشنبه 8 آبان 1401 لغایت روز سه شنبه 17 آبان 1401 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 مهندس افتخاری رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بناب ضمن بیان این خبر اظهار کردند که ارایه دروس مهارتی به شکل ترمی برای دومین بار در دانشگاه بناب صورت می گیرد و ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان محترم دانشگاه در حمایت مالی از ارایه این دروس اظهار کردند در صورت برگزاری موفق این دروس و پشتیبانی مسئولان محترم دانشگاه می توانیم در ترم های بعدی هم ارایه دروس مهارتی را ادامه دهیم.

مهندس افتخاری ادامه دادند دانشجویان عزیز توجه فرمایند که این دروس توسط گروه ارتباط با صنعت دانشگاه ارایه می شود و مجزا از دروس ارایه شده در سیستم سما می باشد. لذا انتخاب این دروس سقف تعداد حق انتخاب واحد  دانشجویان از دروس ارایه شده توسط گروه های آموزشی دانشگاه را تغییر نمی دهد.  به این معنی که دانشجویان عزیز همزمان با این دروس مهارتی می توانند تمامی دروس مورد نظر خود برای انتخاب واحد برای ترم دوم سالتحصیلی 1402-1401را هم از سیستم سما انتخاب واحد کنند.

رئیس گروه ارتباط باصنعت دانشگاه بناب اعلام کردند که ثبت نام برای دروس مهارتی بصورت حضوری میباشد.

دانشجویان عزیز توجه کنند که آنها می توانند ۲ اولویت را برای دروس مهارتی انتخاب نمایند. ولی ثبت‌نام آنها در ابتدا فقط برای اولویت اول در نظر گرفته خواهد شد. چنانچه برای کلاسی تعداد افراد ثبت‌نامی به حد نصاب نرسد ثبت‌نام از اولویت‌های دوم‌ در کلاس مزبور انجام خواهد شد. نکته بسیار مهمی که دانشجویان باید توجه کنند این است که در  شروع کلاس ها حضور غیاب دانشجویان انجام خواهد شد. چنانچه دانشجویی سه جلسه در  شروع کلاس حاضر نباشد اسم ایشان در کلاس حذف خواهد شد و نفر بعدی در لیست ثبت‌نامی به کلاس اضافه خواهد گردید.

دانشجویان عزیز برای دیدن لیست دروس مهارتی و جزئیات آنها و برای ثبت نام در آن دروس به لینک ذیل مراجعه نمایند.

https://industry.ubonab.ac.ir/current-courses.html

  • نوشته شده
  • در شنبه 7 آبان 1401
  • توسط کاربر سایت گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت
  • تعداد بازدید 37
نظرات شما
captcha refresh