Logo
تاریخ : يکشنبه 28 دي 1399
کد 2

اطلاعیه مهم؛

ثبت‌نام در کلاس‌های مهارت‌افزایی دانشگاه بناب

به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رساند که ثبت‌نام در کلاس‌های مهارتی به زودی شروع می‌شود.
به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رساند که ثبت‌نام در کلاس‌های مهارتی به زودی شروع می‌شود. دانشجویان عزیز برای ثبت‌نام لازم است فرم مخصوص ثبت‌نام را تکمیل نموده و از طریق آدرس ایمیل idustry [at] ubonab.ac.ir ارسال نمایند.
دانشجویان عزیز می توانند 2 اولویت را برای دروس مهارتی انتخاب نمایند. ولی ثبت‌نام شما در ابتدا فقط برای اولویت اول در نظر گرفته خواهد شد. چنانچه برای کلاسی تعداد افراد ثبت‌نامی به حد نصاب نرسد ثبت‌نام از اولویت‌های دوم‌ در کلاس مزبور انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که این دوره‌ها تحت نظارت گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه و ترجیحاً توسط اساتید خود دانشگاه برگزار خواهد شد.
در صورت عدم امکان تدریس دروس مهارتی توسط اساتید یک گروه آموزشی، با پیشنهاد مدیر محترم همان گروه آموزشی، مدرس از بیرون از دانشگاه انتخاب و معرفی خواهد شد.

نکته بسیار مهمی که دانشجویان باید توجه کنند این است که در  شروع کلاس، حضور غیاب دانشجویان انجام خواهد شد. چنانچه دانشجویی سه جلسه در  شروع کلاس حاضر نباشد اسم ایشان در کلاس حذف خواهد شد و نفر بعدی در لیست ثبت‌نامی به کلاس اضافه خواهد شد.

پیش بینی می‌شود که دروس زیر در ترم دوم سال تحصیلی 1400-1399 تدریس شود. البته این لیست هنوز نهایی نشده و امکان تغییر در آن وجود دارد.

آباکوس: خانم دکتر ملایی
انسیس: دکتر عبازاده
کامسول: دکتر ادیبی
سالیدورک: دکتر جهانی
متلب: دکتر بابایی
پروتئوس: دکتر اصغر حاج‌بدلی
اتوکد: دکتر سلطانی
برنامه‌نویسی اندروید: دکتر امامی
اس‌پی‌اس‌اس : مهندس کامران
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 28 دي 1399
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 123
نظرات شما
captcha refresh